he en

כרטיסים לפייקון ישראל 2024

Posted on Thu 25 July 2024 in announcements

צוות פייקון ישראל שמח להכריז על פתיחת מכירת הכרטיסים לכנס.

אבל קודם, יש לנו כמה נקודות חשובות:

מדיניות תמחור - תמיד הצבנו לעצמנו למטרה לשמור את מחירי הכרטיסים לפייקון ישראל נמוכים, כדי שהכנס יהיה נגיש לקהל רחב ומגוון ככל האפשר. בשנים קודמות, מחיר הכרטיס היה הרבה מתחת לעלות של הכנס לאורח/ת בודד/ת (פייקון ישראל מופעל ע״י מתנדבות ומתנדבים, ומעולם לא נועד להרוויח כסף). אבל מאחר שרוב הכרטיסים נרכשו בסופו של דבר ע״י חברות עבור העובדים/ות שלהן, התוצאה היתה שהכנס סיבסד את אותן חברות (באמצעות עבודה התנדבותית וכסף מחסויות).

בניסיון למצוא מדיניות תמחור הגיונית יותר, השנה, החלטנו לנסות דרך אחרת. כרטיסים שיירכשו על ידי חברות יימכרו במחיר שמשקף, פחות או יותר, את העלויות של הכנס (מחיר מלא - 450 ₪), וכרטיסים לפרטים, במחיר נגיש יותר (250 ₪). אנחנו סומכים/ות על באי/ות הכנס שלא ינצלו מדיניות זו לרעה, ומקווים/ות שנוכל להמשיך להציע את המחיר הנמוך יותר לפרטים.

כרטיסים לסדנאות - כמו בשנים קודמות, ישנם כרטיסים נפרדים ליום ההרצאות (היום הראשון - 16 בספטמבר בסינמה סיטי), וכרטיסים לסדנאות (ליום השני - בריאקטור של מיקרוסופט); יש לקנות כרטיס לכל סדנא בנפרד. עלות הכרטיס לסדנה היא 20 ₪, שמשמשים כ„דמי רצינות”. כרטיסים אלה אינם תקפים ליום ההרצאות, ולהיפך, כרטיסי יום ההרצאות אינם תקפים לסדנאות. דמי הרצינות יוחזרו אם תגיעו לסדנה. מספר המקומות בכל סדנה מוגבל; עם ההבנה לרצון להבטיח את מקומכם/ן, אנחנו נעדיף שלא תחזיקו כרטיס אם אין לכם/ן כוונה אמיתית לבוא.

זהו. יאללה, לכו לקנות כרטיסים!

(נערך ב־25/7/2024 18:00)